پیمایش مسیر روستای گرگدان به روستای دوان

به نام خدا

گزارش پیمایش مسیر روستای گرگدان به روستای دوان

در روز جمعه 14 اردیبهشت ماه 97 برنامه نیم روزه‌ای برای پیمایش مسیر روستای گرگدون به دوان آغاز کردیم. بدین منظور در ساعت 5:30 با یک دستگاه مینی‌بوس از کازرون به سمت روستای گرگدان حرکت کردیم. این روستا از توابع بخش کوهمره نودان و در فاصله 50 کیلومتری شهرستان کازرون و در مسیر جاده کازرون به تنگ ابوالحیات(از طرف شهر قائمیه) قرار دارد.

عکس

در ساعت 6:15 به نزدیکی‌های روستای گرگدان رسیدیم و از طریق جاده‌ی خاکی که درکنار تابلو بزرگی که روستای گرگدان را نشان می‌داد و از کنار باغی می‌گذشت بطرف کوهپایه حرکت کردیم. بعد از پیاده شدن از مینی‌بوس صعودمان را از تنگه‌ای زیبا و سرسبز آغاز کردیم. مسیر دارای پاکوب مشخص بود. ساعت 8:15 به یک آب انبار رسیدیم و برای گرفتن چند عکس دسته جمعی توقف داشتیم. هوا هم با وجود آفتابی بودن خنک بود. مسیر تقریبا طولانی بود و بالاخره در ساعت 10:15 به قله و بالای روستای دوان رسیدیم و برای صرف صبحانه توقف کردیم.

ابتدای جاده‌ی خاکی(برای بزرگنمایی، بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه اول را انتخاب کنید)

مسیر طی شده(برای بزرگنمایی، بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه اول را انتخاب کنید)

بعد از یک ساعت توقف، در ساعت 11:15از طریق تنگ دهلیزان بطرف پایین حرکت کردیم و در ساعت 12:30 به روستا رسیدیم. مینی بوس هم در روستا منتظر ما بود و بدین ترتیب با پایان برنامه به کازرون برگشتیم.

راهنما: علی مردانی

گزارشگر: مهرداد بحرانی

اسامی همنوردان: لیلا محبی، سلما عینی، آرزو دهقانی، شمیم پهلوانی، پریسا قربانی، پگاه قربانی، علی مردانی، مهرداد بحرانی، محمد بشارتی، سعید خداپرست، رضا سلیمانی، مجتبی قاسمی‌زاده، ابراهیم بادپا، آقای جاوید، قائم مهرتاش

ترک مسیر روستای گرگدان به روستای دوان (دانلود)

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...