پیمایش مسیر شش‌گرد به دشت برم

به نام خدا

گزارش پیمایش مسیر شیش گرد به دشت برم

در روز جمعه چهارم اسفند ماه 1396 به همراه گروه بیشاپور و گروه بهار در یک هوای نیمه ابری بعد از یک روز بارانی در شرایطی که آسمان نیمه ابری و زمین مرطوب بود به منطقه کوه‌های شمالی روستای پل آبگینه مسیر جاده قدیم کازرون به شیراز رفتیم. برای این منظور در ساعت  5:30 از کازرون حرکت کردیم و در ساعت 6 صبح به ابتدای جاده قدیمی و قبل از اولین تونل رسیدیم. تمامی شرایط مناسب و مطلوب جهت پیاده رویی و کوهپیمایی بود در همان اوایل راه با جسد یک روباه خاکستری روبرو شدیم که بسیار غم انگیز بود. شکوفه های بادام کوهی( آخورک) ،گل های شب بو و آواز گوش نواز پرندگان در شرایط هوای مطلوب ابری حس بسیار زیبای غیر قابل وصفی به همه داد. پوشش جنگلی  منطقه، بادام کوهی می‌باشد البته درختانی همچون بنه و بلوط و ارژن هم دیده می شد. ساعت ۸ به ایستگاه اول رسیدیم که با نظرسنجی از همنوردان قرار به ادامه راه و رسیدن به قله شد که بعد از یک ربع استراحت به مسیر ادامه دادیم ساعت ۹ برای استراحت و صبحانه بالای کوه توقف کردیم، صبحانه دوستان متنوع و جالب بود از جمله رولت تخم مرغ، نیمرو، املت، خامه، عسل، مربا و غیره.

ساعت ده و نیم با توافق دوستان به سمت دشت برم حرکت کردیم، پوشش جنگلی سمت دشت برم درختان کهنسال بلوط است، ساعت یازده و چهل دقیقه در دشت برم به مینی بوس رسیدیم. ساعت دوازده مینی بوس حرکت کرد که ساعت یک به کازرون رسیدیم.

راهنما: علی مردانی

گزارشگر: سعید خداپرست

اسامی همنوردان: ناهید رضاییان پور، لیلا محبی، زهرا بادپا، شمیم پهلوانی، آرزو دهقانی، سلما عینی، مینا بشارتی، سمیه بشارتی، ابراهیم بادپا، علی مردانی، ساسان مردانی، سعید خداپرست، محمد بشارتی، مهرداد بحرانی، شایان پهلوانی، جاوید زارع

ابتدای مسیر صعود(برای بزرگنمایی تصویر، راست کلیک کرده و گزینه اول را انتخاب کنید.)

کل مسیر طی شده

ترک مسیر شش‌گرد به دشت برم(دانلود)

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...