صعود به چشمه آبشار چرو ( چرونیز)

به نام خدا

گزارش صعود به چشمه آبشار چرو ( چرونیز)

صبح روز جمعه 96/02/15 با بچه های همیشه بهاری قصد عزیمت به آبشار چرو یا چرونیز دشت ارژن را کردیم. این آبشار در ارتفاعات جنوبی رشته کوههای زاگرس در ٤٠ کیلومتری جاده شیراز به کازرون و در مختصات حفرافیایی ٢٩درجه و 39 دقیقه شمالی و ٥١درجه و 58 دقیقه شرقی قرار گرفته است و ارتفاع آن به 80 متر می رسد. از ساعت ٤ صبح شروع به سوار کردن بچه ها کردیم تقریبا ساعت٤:٥٠دقیقا با سوار کردن آخرین نفر به سمت دشت ارژن حرکت کردیم ساعت٦:٢٠ به مقصد رسیدیم و بعد از کمی نرمش صبحگاهی ساعت ٦:٤٠ به سمت بالا حرکت کردیم ساعت ٧ کمی استراحت کردیم و با مشورت بچه ها راه میان بر را انتخاب کردیم. ساعت ٨ به زیر چشمه رسیدیم و ٨:٢٥ برای خوردن صبحانه در مکانی مستقر شدیم بعد از صرف صبحانه ساعت ٩:٤٥برای بازگشت آماده شدیم که در مسیر بازگشت باران بهاری زیبایی بارید که لذت کوهنوردی را برایمان دو چندان کرد ساعت ١١به پای کوه رسیدیم و بعد کمی استراحت و صرف میوه و شربت ساعت ١١:٤٠به محل استقرار سرویس رسیدیم و بطرف کازرون حرکت کردیم.

صعود امروز تقدیم می شود به کوهنورد پر افتخار کشورمان، جناب عظیم قیچی ساز

با آرزوی موفقیت و پیروزی برای ایشان در فتح قله لوتسه و پیوستن نام این کوهنورد بزرگ و عزیز کشورمان در لیست باشگاه هشت هزار متری های جهان.

سرپرست: عبدالله خضری

راهنما: مهرداد بحرانی

عکاس: امیرحسین توکلی

عقبدار: حسین راست روشن

گزارشگر: لیلا ورع

اسامی همنوردان: ناهید رضائیان پور، لیلا محبی، عفت محبی، فریده راهرو، لیلا ورع، زهرا بادپا، نگین حسامی، بهاره دهقانی، عبدالله خضری، بیژن قنبری، حسین راست روشن، شایان امیرعضدی، امیرحسین توکلی، مهرداد بحرانی، مجتبی قاسمی زاده

اسامی مهمانان: مریم عبادی، امیر پویان، احمد مشایخ

1 نظر

Negin  ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۷:۰۵

خدا قوت به همه ی اعضای گروه، برنامه ی خیلی خوبی بود. ممنون از راهنما و سرپرست و گزارشگر... پاینده باد بهار...