برنامه نیم روزه صعود به ارتفاعات دره سنجد

به نام خدا

گزارش برنامه نیم روزه صعود به ارتفاعات دره سنجد

در روز جمعه مورخ 24 دی 95 ساعت 5:30 حرکت خود را به سمت روستای گلستان آغاز کردیم؛ این روستا در جنوب کازرون و مختصات جغرافیایی 29 درجه و 35 دقیقه و 51 ثانیه شمالی، 51 درجه و 36 دقیقه و 28 ثانیه شرقی قرار دارد.

این منطقه شامل پوشش گیاهی بادام کوهی، کنار، پنیرک، بابونه، کارده، کاسنی، ، بلوط و خار می باشد.

ساعت 6:35 بعد از انجام حرکات نرمشی و کششی حرکت خود را به سمت دره شروع کردیم. باتوجه به شیب مسیر و خستگی اعضا استراحت های چند دقیقه ای داشتیم و ساعت 9 به مقصد رسیده و در کنار همنوردان عزیز بهاری مشغول آماده کردن صبحانه و صرف آن شدیم.

ساعت 10:15 به سمت کوهپایه حرکت کردیم و ساعت 12 به کوهپایه رسیدیم و ساعت 12:30 از همنوردان خداحافظی نمودیم.

سرپرست: نگین حسامی

راهنما: غلامرضا جویبار

عقبدار: شایان امیرعضدی

دیده بان: همه افراد گروه

عکاس: غلامرضا جویبار

گزارشگر: سیده مانا عربشاهی

اسامی همنوردان: لیلا محبی، زهرا بادپا، ایلین کریمی موحد، نگین حسامی، سیده مانا عربشاهی، اوا طیران، غلامرضا جویبار، شایان امیرعضدی، امیرحسین توکلی، بیژن قنبری، احمدرضا رضازاده

مهمانان: فاطمه جویبار، حسین جویبار، لیلا ورع، حسین جویبار

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...