صعود فنی به کوه طالقانی

صبحگاه روز جمعه 1.5.95 ساعت 6 صبح، روبروی پارک طالقانی منتظرآمدن همه اعضای گروه بودیم. هوا گرم و رطوبت زیاد بود.ساعت 6:30 با تکمیل شدن همه اعضا، و راهنمای گروه "خانم نگین حسامی" به سمت کوه طالقانی حرکت کردیم. مسیر با وجود شیبی که داشت راحت بود. با گرگ و میش هوا و روشن شدن چراغ های سطح شهر، منظره زیبایی را به نمایش می گذاشت. با طی کردن مسافتی، به درخواست سرپرست " آقای  مهرداد بحرانی " به مدت 2دقیقه توقف کردیم و باز به مسیر ادامه دادیم. هوا روشن تر شده بود و با دیدن ابرهای زیبا در آسمان،  گرمای هوا را فراموش کردیم…

ساعت 7 به بالا رسیدیم و صبحانه خوردیم و کمی استراحت کردیم.

ساعت 7:45 به دستورسرپرست مسیر برگشت را آغاز کردیم با تغییری اندک و انتخاب دره اول سمت راست که شیب کمتری داشت را انتخاب کردیم. در بین راه گیاهان دارویی مثل دِن وجود داشت.

با توقف هایی برای نوشیدن آب، ساعت 8:45 به پایین رسیدیم.

بعد از کمی پیاده روی، خانم نگین حسامی و آقای مهرداد بحرانی انواع گره ها را به ما آموزش دادند.

در پایان ساعت 9:45 به خانه بازگشتیم…. ☺

به امید صعودهایی بالاتر در کنار همنوردان عزیز

مقصد: کوه طالقانی

سرپرست: آقای مهرداد بحرانی

راهنما: خانم نگین حسامی

گزارشگر: خانم شیما اکبری

عکاس:آقای مجتبی قاسم زاده

عقب دار:آقای شایان امیر عضدی و جیسون :|

اعضای گروه: نگین حسامی، راحله نظری،شیما اکبری،زهرا داوودی،فاطمه داوودی،مهرداد بحرانی، مجتبی قاسم زاده،شایان امیر عضدی و جیسون

3 نظر

negin hesami  ۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۹:۵۵

درود بر همه بهاری های همیشه بهار پایدار باشید و همیشه ماندگار... تشکر از آقای سرپرست، آقای عکاس و همه بچه های پرانرژی که گرمای زیاد هوا رو بهانه نکردن برنامه ی مفرح و در عین حال مفیدی بود.

Mehrdad Bahrani (نا مشخص)  ۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۱۵:۱۹:۲۷

با سلام برنامه فنی خوبی بود؛ با تشکر از خانم اکبری به خاطر گزارش بسیار خوبشون و همچنین خانم حسامی به عنوان راهنمای برنامه و تشکر ویژه از اقای قاسمی زاده با عکسهای زیبایی که گرفتند و با سپاس فراوان از همنوردان همیشه بهاری که در این گرمای هوا در این برنامه شرکت کردند امیدوارم برنامه های فنی در اینده بصورت جدی تر و حرفه ای تر ادامه پیدا کنه.

Leila Mohebbi  ۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۲:۲۳

درود به تمام همنوردان بهاریم.برای خودم متاسفم که ان روز حضور نداشتم.بسیار گزارش کاملی است و از ان مهمتر عکس های بسیار زیبا و هنری. دست همگی درد نکند.به امید صعودهای درخشان برای بهاری های عزیزم