بدون عنوان

صبحگاه روز جمعه 1.5.95 ساعت 6 صبح، روبروی پارک طالقانی منتظر آمدن همه اعضای گروه بودیم. هوا گرم و رطوبت زیاد بود.ساعت 6:30 با تکمیل شدن همه اعضا، و راهنمای گروه "خانم نگین حسامی" به سمت کوه طالقانی حرکت کردیم. مسیر با وجود شیبی که داشت راحت بود. در گرگ و میش روز با روشن شدن چراغ های سطح شهر، منظره زیبایی را به نمایش می گذاشت. با طی کردن مسافتی، به درخواست سرپرست " آقای  مهرداد بحرانی " به مدت 2دقیقه توقف کردیم و باز به مسیر ادامه دادیم. هوا روشن تر شده بود و با دیدن ابرهای زیبا در آسمان،  گرمای هوا را فراموش کردیم…

ساعت 7 به بالا رسیدیم و صبحانه خوردیم و کمی استراحت کردیم.

ساعت 7:45 به دستور سرپرست مسیر برگشت را آغاز کردیم با تغییری اندک و انتخاب دره اول سمت راست که شیب کمتری داشت را انتخاب کردیم. در بین راه گیاهان دارویی مثل دِن وجود داشت.

با توقف هایی برای نوشیدن آب، ساعت 8:45 به پایین رسیدیم

بعد از کمی پیاده روی، خانم نگین حسامی و آقای مهرداد بحرانی  انواع گره ها را به ما آموزش دادند.

در پایان ساعت 9:45 به خانه بازگشتیم…. ☺

به امید صعودهایی بالاتر در کنار همنوردان عزیز

مقصد: کوه طالقانی

سرپرست: آقای مهرداد بحرانی

راهنما: خانم نگین حسامی

گزارشگر: خانم شیما اکبری

عکاس:آقای مجتبی قاسم زاده

عقب دار:آقای شایان امیر عضدی و جیسون :|

اعضای گروه: نگین حسامی، راحله نظری، شیما اکبری، زهرا داوودی، فاطمه داوودی، مهرداد بحرانی، مجتبی قاسم زاده، شایان امیر عضدی و جیسون

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...